از بین بردن رویش موهای زاید در صورت
از بین بردن رویش موهای زاید در صورت
دستور اول :
مقداری خمیر دندان بر محلهای وریش مو آغشته کنین وبگذارین بمدت 5 دقیق بماند سپس بحالت مالشت دادن خمیر دندان رو از بدن جدا کنین سپس موهای زائد رو با هرچی که قبلا از بین می بردین بردارین
این عمل رو مرتب تکرار کنین تا رویش مو کمتر و کمتر بشه
دستور دوم :
یک فنجان آب + یک فنجان شکر+یک قاشق چایخوری کوچک مستکی پودر شده +سه قاشق 3 قاشق چایخوری شب(نوعی بخور) + یه تکه فاسوخ+نصف لیمو امانی
همه مخلوط شوند وبرآتش ملایم گذاشته شود تا قوام گیرد سپس سرد شده بر محلهای رویش موی زائد بگذارین سپس بعد از چند دقیقه از بدن بر دارین
این عمل هم تکرار بشه تا نتیجه مطلوب
روش سوم و آسانتر:
4 قاشق عسل +2قاشق آب لیمو مخلوط کنین هم بزنین تا بشکل موم در بیاد و بگذارین بر صورت و محل رویش موی زائد
بمدت 15 دقیقه بماند سپس با آب سرد بشورین
این عمل را 2 الی 3بار درهفته تکرار کنین که نتیجه جالب و خوبی دارد وانشالله از موهای زائد خلاص بشین
از وب دایی ابراهیم